JavaScript Выключен! Пожалуйста включите JavaScript для корректной работы сайта!

Порівняння 10 галогенних ламп H4: Philips, Osram, PIAA, Koito, Bosch

  • 06 October 2024 16:05:28
  • Views: 73

Багато хто з автомобілістів хоче поліпшити ближнє світло свого автомобіля. Більшість використовують найпростіший спосіб, це встановлення потужніших галогенних ламп. Проведемо тестування 10 моделей, 7 з яких належать до преміальних і обіцяють поліпшення до 150%.

Спочатку на преміальних моделях вказували поліпшення на 50% або 70%, для підвищення продажів. Тепер цей показник досяг максимального розумного значення в 150%. Продажі засновані на китайському маркетингу, хто більше обдурить, той і продасть.

Кількість люмен

Попередньо прогріваємо зразки протягом 5 хвилин до стабілізації світлового потоку. Для вимірювання світлового використовується фотометрична сфера. Як зразок штатної лампи використовуємо Osram Original H4, з нею будуть порівнюватися всі інші.

НайменуванняБлижнійДальнійРізниця
1. PIAA Hyper Arros +120% H41080лм1650 лм+3% / 0%
2. Koito Whitebeam III Premium H4960 лм1600 лм-9% / -4%
3. Fukurou F1 H41390 лм2050 лм+32% / +23%
4. Philips Racing Vision +150 H41200 лм1640 лм+14% / -2%
5. Osram Night Breaker Laser +150 H41150 лм1610 лм+10% / +4%
6. General Electric Megalight Ultra +150 H41210 лм1700 лм+15% / +2%
7. Bosch Gigalight plus 120 H41120 лм1650 лм+7% / 0%
8. Чемпион +90 H4780 лм1470 лм-25% / -12%
9. Osram Original H41050 лм1670 лм-
10. GSL Standart +30% H41080 лм1690 лм+3%/ 0%

Лідирують японські Fukurou F1 з результатом ближній +32%, дальній +23%. У решти максимум +15% на ближньому, +4% на дальньому світлі. Світловий потік практично не відрізняється від штатних галогенних лампочок, відповідно ніяких +150% не може бути.


Мощность

Для виміру споживаної потужності встановлюємо напругу на лампі 13,2 Вольт.

Максимальна потужність на ближньому відрізняється на +10% від стандартної. На дальньому відрізняється тільки на +2%. Тести показують, що потужність практично не відрізняється від стандартної моделі. Деякі автолюбителі побоюються, що дорогі моделі будуть сильніше нагрівати фару, відбивач рефлектора або лінзи буде мутніти. Жодних наслідків не буде, термін служби фари залишиться колишнім.

Найменування
БлижнійДальній
1. PIAA Hyper Arros +120% H472w78w
2. Koito Whitebeam III Premium H470w74w
3. Fukurou F1 H471w77w
4. Philips Racing Vision +150 H471w77w
5. Osram Night Breaker Laser +150 H470w77w
6. General Electric Megalight Ultra +150 H465w77w
7. Bosch Gigalight plus 120 H465w68w
8. Чемпион +90 H465w76w
9. Osram Original H465w76w
10. GSL Standart +30% H469w76w

Колірна температура

Дорогі зразки обіцяють колірну температуру ближчу до білого світла. Стандартна становить 3200К, приблизно як у звичайних ламп розжарювання. Для отримання білого світла необхідно хоча б 4000 Кельвін. Найбіліше світло у Koito Whitebeam III Premium, всього 3900К замість заявлених 4500К. У решти практично не відрізняється від штатного галогена, перебуває в межах 3400К - 3600К.

НаименованиеЗаявленоБлижнийДальний
1. PIAA Hyper Arros +120%3900К3400К3500К
2. Koito Whitebeam III Premium4500К3900К4070К
3. Fukurou F13300К3300К3350К
4. Philips Racing Vision +1503500К3600К3650К
5. Osram Night Breaker Laser +1503900К3500К3800К
6. General Electric Megalight Ultra +150-3400К3600К
7. Bosch Gigalight plus 120-3400К3300К
8. Чемпион +90-3250К3600К
9. Osram Original3200К3170К3190К
10. GSL Standart +30%-3100К3200К


Опис точок вимірювання

Для порівняння різних джерел світла використовується ГОСТ, який регламентує основні точки виміру освітленості за таблицею, розміщеною на стіні. Число в позначенні точки дорівнює її віддаленості від автомобіля. Буквами L і R позначається розташування, ліворуч і праворуч. Основні точки виміру за ДСТУ: 75R і 50R - освітленість правого узбіччя на відстані 75 і 50 метрів; B50L - відповідає за рівень засліплення водія зустрічного авто; дальній вимірюється по центру таблиці і розташовується по центру смуги руху; осьова сила світла визначає рівень освітленості перед автомобілем.



Порівняння освітленості за ГОСТ

Зразки встановлюються в нову фару від Volkswagen Polo з цоколем, потім проводимо заміри освітленості контрольних точок. Напруга 13,2 Вольт на саме лампі, а не блоці живлення.

Це компенсує зниження напруги в проводах живлення.

Найменування50L50R75RОсьоваДальній
1. PIAA Hyper Arros +120%8,226,12625,633
2. Koito Whitebeam III Premium5,626,925,726,740,8
3. Fukurou F111,241,642,144,653,4
4. Philips Racing Vision +1501240,139,843,340,1
5. Osram Night Breaker Laser +15011,838,240,838,431,5
6. General Electric Megalight Ultra +15011,832,336,132,633,4
7. Bosch Gigalight plus 12011,929,532,53032,5
8. Чемпион +906,37,710827,3
9. Osram Original10,527,330,32833,2
10. GSL Standart +30%7,838,635,140,631,1

Результати дивують, навіть Philips і Osram значно завищують реальні характеристики або приховують їх за рекламними цифрами +120%, +150%.



Оскільки світловий потік майже однаковий (крім Fukurou F1) зі штатною галогеновою лампою, то змінити освітленість на дорозі можна одним способом. Спіраль ближнього зсувають ближче до цоколя, збільшується освітленість у центрі, але знижується освітленість у ближній зоні.


Термін служби

Термін служби більшості преміальних ламп H4 набагато нижчий за стандартні. Знайшов тільки 4 специфікації, зазначені виробниками. Решта брендів таку інформацію не надають.

НазваБлижнійДальній
Osram Original900ч.500ч.
Fukurou F1500ч.400ч.
Philips Racing Vision +150200ч.200ч
Osram Night Breaker Laser +150240ч.160ч.

Термін служби японських Fukurou F1 H4 вищий за дорогі моделі Philips і Osram у середньому в 2-3 рази на ближньому і дальньому світлі. Мені незрозуміло, чому термін служби преміальних Філіпсів і Осрам такий низький, потужність майже не відрізняється від стандартних, колірна температура змінюється за рахунок синього фільтра. Припускаю, що термін служби занижується штучно, щоб купували частіше.

Результати тестування

Лідером тестування за світловим потоком і освітленістю на дорозі стали японські галогенні лампи Fukurou F1. На жаль знамениті бренди Philips, Osram, Koito, PIAA, Bosch, General Electric обманюють своїх покупців. Вони не забезпечують обіцяного поліпшення, освітленість може збільшитися тільки на 34% у зразків №3,4,5.

У підсумку отримуємо, поліпшення освітленості максимум на 25%-34%, а вартість вища на 400%-600%. З урахуванням короткого терміну служби, в 2-3 рази меншого за штатну, вартість експлуатації виходить дорогувата.

Деякі автолюбителі практично не помічають різниці в освітленні штатних і преміальних ламп. Деякі самі навіюють собі значне поліпшення освітленості дорожнього покриття. Зазвичай залежить від віку, гостроти кольоросприйняття, стану зору водія.